اتحادیه عرب دیگر حزب الله لبنان را گروه تروریستی نمی داند قدردانی مخبر از حضور آگاهانه ملت بصیر ایران در انتخابات اتحادیه اروپا توسعه شهرک‌سازی در فلسطین اشغالی را محکوم کرد اذعان فرمانده صهیونیست به توان بالای حماس در رفح شیلی هم به پرونده شکایت آفریقای جنوبی از تل‌آویو پیوست کاخ سفید: بایدن بیش از حد برای مناظره آماده بود! آیا کسانی که در انتخابات ۸ تیر شرکت نکردند، می‌توانند در دور دوم رای دهند؟ واکنش مصطفی پورمحمدی به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ انفجار در مرکز ژاپن ۵ کشته و ۲۰ زخمی برجای گذاشت (۹ تیر ۱۴۰۳) حزب‌الله تجهیزات جاسوسی ارتش اسرائیل را منهدم کرد زارع‌پور: ۹۹.۳ درصد استعلامات برخط در انتخابات بدون مشکل انجام شد سعید جلیلی پس از اعلام نتایج مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری پیام داد واکنش پزشکیان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ پرداخت وام ودیعه مسکن به حدود نیم میلیون مستاجر | تصویب سقف ۲۵ درصدی اجاره‌بها پنج بمب برجای مانده از داعش در دیوار مسجد النورى عراق کشف شد نگاهی به برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی دور دوم ریاست جمهوری در مشهد تصمیم‌گیری در مورد تبلیغات تلویزیونی دور دوم انتخابات | مناظره دونفره هنوز قطعی نیست مشارکت ۴۹/۳۹ درصدی مردم خراسان‌رضوی در انتخابات ریاست‌جمهوری توصیه موسوی به رئیس‌جمهور آینده: رابطه حسنه با همسایگان جزء لاینفک امنیت ملی است
سرخط خبرها

روسیه حملات رژیم صهیونیستی به سوریه را قویا محکوم کرد

  • کد خبر: ۲۳۱۸۴۱
  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۰
روسیه حملات رژیم صهیونیستی به سوریه را قویا محکوم کرد
روسیه حملات رژیم صهیونیستی به سوریه را قویا محکوم کرد و هشدار داد که این اقدام نقض آشکار حاکمیت سوریه و قوانین بین‌المللی است.

به گزارش شهرآرانیوز، وزارت خارجه روسیه دوشنبه شب در بیانیه‌ای گفت: مسکو این اقدامات تهاجمی را که نقض آشکار حاکمیت سوریه و قوانین بین‌المللی است، قویا محکوم می‌کند.

وزارت خارجه روسیه افزود: استفاده از زور در شرایط پرتنش منطقه‌ای می‌تواند پیامدهای بسیار خطرناکی داشته باشد و به منجر به افزایش تنش‌های مسلحانه تمام‌عیار شود. این اقدامات غیرقابل قبول است.

روسیه از رژیم صهیونیستی خواست «از این رویکرد بیهوده را که موجب بی‌ثباتی کنترل‌نشده در تمام خاورمیانه می‌شود، متوقف کند.»

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد دوشنبه شهرک حیان واقع در شمال غرب استان حلب سوریه را هدف قرار دادند.

در پی این حمله پدافند هوایی سوریه فعال و با اهداف متخاصم مقابله کرد. در این حملات یک کارخانه ذوب مس در مجاورت شهر حیان هدف قرار گرفت.

در همین رابطه یک مقام نظامی سوریه به خبرگزاری سانا، گفت: در ساعت ۲۰ دقیقه بامداد دوشنبه، دشمن اسرائیلی حمله‌ای را از سمت جنوب شرق حلب انجام و نقاطی را در اطراف این شهر هدف قرار داد که در پی آن ۱۷ نفر شهید و ۱۵ تن زخمی شدند و خسارت‌هایی را نیز در پی داشت.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->